S-CROSS je opremljen s prisilno polnjenim 1.4 BOOSTERJET motorjem z neposrednim vbrizgom goriva in veliko navora.
V Jimnyu se boste počutili neustavljivi. Njegov robusten, a prožen 1.5-litrski motor proizvaja močan navor skozi celoten spekter motornih vrtljajev, kar omogoča učinkovito vozno zmogljivost na terenu. Motor je majhen in lahek ter zagotavlja učinkovito porabo goriva.
"Safety Sense" sistemi: S-IPA, PCS, LTA, RSA, DRCC, AHB, BSM in RCTA.
Več...
"Safety Sense" sistemi: S-IPA, PCS, LTA, RSA, DRCC, AHB, BSM in RCTA.
Iz Japonske prihaja novica, ki bo razveselila vse ljubitelje in morebitne kupce kompaktnega swifta, ker mu je japonski ekvivalent (organizacija JNCAP) evropskem konzorciju Euro NCAP ob nedavno izvedenih poskusnih trčenjih na Japonskem namenila najboljšo možno oceno (5 varnostnih zvezdic).
Japonci so tokrat na testiranjih razbili nekaj serijskih primerkov japonske različice modela swift, ki nosi dodatno modelno oznako 'Hybrid RS'. Ta japonska različica, ki je serijsko opremljena z enakim paketom elektronsko podprtih varnostnih sistemov kot vse evropske različice, se lahko pohvali s šestimi zračnimi blazinami ter tudi vgradnjo sistemov kot sta EPS (Suzukijeva verzija sistema ESP …) in DSBS (Dual Sensor Brake Support) sistem za zaviranje v sili z dvema senzorjema (kamera + senzor).
Zanimivo pri tej zgodbi je to, da so Evropejci ob podobnih testiranjih ugotovili, da je enako varnostno opremljen evropski swift upravičen samo do podelitve štirih varnostnih zvezdic. Za razliko v japonskem in evropskem dojemanju varnosti so poskrbela štiri različno izvedena japonska testna trčenja (čelno trčenje, čelno trčenje z delnim prekritjem, bočni nalet drugega vozila ali srečanje z oviro ter nalet drugega vozila od zadaj), kjer se je novi swift odrezal odlično, takšno oceno si je ta avtomobil prislužil tudi ob morebitnih srečanjih s pešci.