Osveženi jimny

Čeprav so pri Suzukiju pred časom že napovedali zamenjavo za ta resnično urbani japonski 'mikro' SUV, so malemu štirikolesno gnanemu 'plezalcu' sedaj privoščili še zadnjo injekcijo botoksa, ki ga bo obdržala pri življenju vse do prihoda njegovega naslednika. Jimnyjev vstop v modelno leto 2015 je zato prinesel nekaj tehnoloških novosti ter občutno povečanje varnosti potnikov, ker sta se že vgrajenemu sistemu ABS sedaj pridružila še sistema ASR in ESP.

Razliko med novim in aktualnim modelom bodo opazili samo poznavalci, ker bo edina vidna sprememba izražena ob pomoči dveh novih barv karoserije, drugačen bo tudi set nameščenih 15-palčnih koles s platišči iz lahke kovine. Nekoliko bolj ambiciozno je izpadla prenova notranjosti potniške kabine, ker so poskrbeli za nove barvne kombinacije pri vgrajenem sedežnem in ostalem oblazinjenju. Poleg tega so posodobili okolico glavnih kontrolnih merilnikov, ker ima vsak nov jimny sedaj po zaslugi evropske zakonodaje vgrajen sistem TPMS (Tyre Pressure Monitoring System), opremljen pa je tudi z GSI (Gear Shift Indicator) indikatorjem menjalniških prestav, ki naj bi vozniku pomagal pri doseganju bolj ekonomične vožnje.

Na področju pogonske tehnike ni večjih sprememb, ker si bo kupec lahko omislil že znani in preizkušeni 1,3-litrski bencinski motor s 63 kW (86 KM) pri 6000 vrtljajih v minuti ter 110 Nm motornega navora pri 4100 vrtljajih v minuti, ki malemu Japoncu omogoča največjo hitrost 140 km/h in zaključek pospeševanja od 0-100 km/h v dobrih štirinajstih sekundah. Povprečna poraba tako motoriziranega modela jimny znaša 7,1 litra (CO2 : 162 g/km) na vsakih 100 prevoženih kilometrov. V primeru, ko se bo kupec odločil za 'lenarjenje' (samodejni menjalnik) bosta povprečna poraba goriva (7,3-litra) in stopnja CO2 emisij (167 g/km) še nekoliko višji.