Suzuki povečuje promet in dobiček

Med podjetji, ki so v poslovnem letu 2013/2014 (1.4.2013 – 31.3.2014), dvignila promet in dobiček, se nahaja tudi korporacija Suzuki, ker so kupcem po celem svetu dostavili 2,71 milijona novih avtomobilov, kar je 1,9 odstotka več kot v prejšnjem poslovnem letu.

Boljši je tudi rezultat za zadnje fiskalno leto poslovanja, ker so izdelali in prodali 2,86 milijona (+ 1,3 %) vozil. Od tega so jih 1,86 milijona izdelali izven domačega, japonskega otočja, kjer jih je nastalo točno 728.112 (+ 8,4 %). Čisti prihodki od prodaje v poslovnem letu 2013/2014 so se povečali za 14 odstotkov in znašajo 2.938,3 milijarde jenov (približno 20,7 milijarde evrov). Približno 1.132,7 milijarde jenov (približno 8 milijard evrov, + 8,8 %) so Japonci zaslužili na domačem tržišču, 1.805,6 milijarde jenov (približno 12,7 milijarde evrov, + 17,4 %) so dobili po zaslugi izvoza in proizvodnje avtomobilov po preostalem svetu.

Omenjajo tudi 29,9 odstotni dvig ( + 43,1 milijarde jenov (približno 303,1 milijonov evrov)) operativnega zaslužka, ki znaša 187,7 milijard jenov (1,32 milijarde evrov). Poleg tega so se ob primerjavi s preteklim poslovnim letom za 27,2 odstotka povečali (+ 42,2 milijarde jenov (približno 297 milijonov evrov) tudi redni prihodki, ki so dosegli 197,8 milijard jenov (približno 1,39 milijarde evrov). Tako so dosegli tudi za 33,7 odstotka višji čisti dobiček (+ 27,1 milijarde jenov (približno 190,5 milijonov evrov)), ki znaša 107,5 milijard jenov (približno 755,9 milijonov evrov).

Čisti prihodki od prodaje so najvišji v avtomobilskem delu koncerna Suzuki, ker so tako dobili še več denarja (+ 13,8 %) v skupnem znesku 2.615,7 milijard jenov (18,4 milijard evrov), 266,6 milijard jenov (1,87 milijarde evrov) prihodkov od čiste prodaje je ustvarila motociklistična ekspozitura in ob tem ustvarila 15,8 odstotno izboljšanje prihodkov. Najmanjše prihodke so ustvarili pri najmanjšem delu koncerna, ki se ukvarja z navtičnim programom. V tem primeru govorimo o 56 milijardah jenov (393,8 milijonov evrov). Tudi v tem pogledu so Japonci doživeli dvig (+ 11,6 %) čistih prihodkov od prodaje.