Napoved razvoja lastnih dizelskih motorjev

Pri znamki Suzuki so pred časom napovedali nekaj povsem novih serijskih modelov, med njimi tudi novi mini poltovornjak (projektna oznaka: Y9T), ki bo leta 2015 na tržišču nadomestil aktualni poltovornjak carry. Ob tem so pricurljale tudi prve neuradne informacije o dveh novih dizelskih motorjih…

V zadnjih nekaj letih so se Japonci zanašali predvsem na turbodizelske motorje iz koncerna FIAT (licenčni 1,3-litrski turbodizelski motor vgrajujejo v pet Suzukijevih modelov), pred tem so v lastne štirikolesne izdelke vgrajevali tudi turbodizelske motorje znamke Renault. Sedaj so se pri znamki Suzuki odločili, da v tem pogledu ne želijo biti več odvisni od drugih proizvajalcev motorjev, zato so napovedali razvoj dveh novih turbodizelskih motorjev, ki bosta prva Suzukijeva izdelka te vrste.

Prvi turbodizelski motor, ki je trenutno še v razvojni fazi, premore skromnih 0,8-litra delovne prostornine. Ta dizelski dvovaljni motor bo najprej premikal prej omenjeni Y9T, ker ga želijo Japonci pred pričetkom vgrajevanja v osebna vozila temeljito preizkusiti. Po vsej verjetnosti bo ta pogonski motor dosegljiv tudi kupcem novega osebnega modela (projektna oznaka: YL7), ki je napovedan že za leto 2014. Novi serijski model bo nadomestil aktualna serijska modela (A Star & Zen Estilo).

Kasneje bodo Japonci z modularno združitvijo dveh 0,8-litrskih blokov dobili tudi nov 1,6-litrski turbodizelski motor, vendar ga bodo zaradi davčne zakonodaje v nekaterih državah 'zadušili' na 1,5-litra delovne prostornine. Novi 4-valjni dizelski motor bodo vgrajevali tudi v novi 'crossover' (projektna oznaka: YBA), ki smo ga v konceptni obliki (XA ALPHA concept) spoznali na lanskem avtomobilskem salonu v New Delhiju.

Suzuki XA ALPHA concept

Suzuki XA ALPHA concept