Nemška predstavitev

Pri nemški podružnici znamke Suzuki so v teh dneh predstavili povsem novo serijsko različico modela swift, ki bo razveseljevala lastnike s precej nižjo povprečno porabo goriva in tudi z nižjo količino ustvarjenih CO2 emisij. Zato Japonci sedaj obljubljajo kupcem do 30 odstotkov nižjo povprečno porabo pogonskega goriva, čeprav se zmogljivosti avtomobila niso spremenile.

Pri razvoju te nove modelne različice, ki je ob transformaciji v ekološki model izgubila 4 KM, so Japonci poskrbeli za nekatere izboljšave na področju pogonskega sklopa (bencinski motor in menjalnik) ter aerodinamike, ki so na koncu prinesle precej nižjo povprečno porabo (povprečna poraba običajne aktualne običajne različice, ki jo premika 1,2-litrski motor: 5,5 litra) ter še nižje izpuste CO2 emisij. Kot najvažnejšo tehnologijo, ki takšnemu bencinsko gnanemu swiftu omogoča zelo nizko povprečno porabo goriva (l/100 km: 4,3) ter zelo nizke stopnje CO2 emisij (g/km: 99), so omenili tehnologijo DualJet, ki predstavlja evolucijsko različico že znane Multipoint (večtočkovni vbrizg goriva) tehnologije.

Modificiran Suzukijev 4-valjni motor premore po dve vbrizgalni šobi za gorivo na vsak valj, kar naj bi pripomoglo k bolj efektivnem izgorevanju pogonskega goriva. Zaradi tega so inženirji lahko dvignili kompresijsko razmerje, ki znaša sedaj 12:1 (običajne različice premorejo razmerje 11:1). Posledično so dobili nekaj manj (-4) KM kot pri običajni različici tega motorja, ki lahko sprosti 94 KM pri 6000 vrt/min, vendar so popravili krivuljo motornega navora, ker ga je sedaj nekoliko več pri nižjih motornih vrtljajih. Motor v običajnem swiftu lahko uporabniku ponudi 118 Nm motornega navora pri 4800 vrtljajih v minuti. DualJet motor ponuja uporabniku 120 Nm motornega navora pri 4400 vrt/min.

Med nadaljnjimi ukrepi so omenili tudi prilagoditev menjalniških prestavnih razmerij in 10-milimetrsko zbližanje karoserije z vozno podlago. Ostalo ostaja bolj ali manj nespremenjeno, ker so za osnovo te nove, okoljevarstveno naravnane različice uporabili swifta (dolžina: 385 cm, širina: 170 cm, višina: 151 cm, masa avtomobila: 1065 kg, nosilnost: 415 kg, obračalni krog: 10,4 metra, platišča: 6J x 16, pnevmatike: 185/55 R 16), ki je opremljen s paketom opreme Comfort. Različici Basic in Club ne bodo ponujali v povezavi z novim ekološkim motorjem. Ob primerjavi z osnovnim swiftom bo nemški kupec za dodatni ECO plus paket doplačal samo 400 evrov. Nemška prodajna cena različice swift 1.2 DualJet comfort ECO plus (največja hitrost: 165 km/h, pospeševanje od 0 do 100 km/h: 12,3 sekunde) znaša 15.690 evrov.