Prototip postaja realnost

Leta 2011 so Japonci v Tokiu prvič predstavili prototip hibridnega swifta R.E. (Range Extender), sedaj so obiskovalcem nedavno končanega avtomobilskega salona v New Delhiju pokazali nadaljnjo evolucijsko stopnjo tega prototipa, ki je ob letošnjem indijskem nastopu prejel skoraj velikoserijsko podobo…

Poleg tega je sedaj znanih več tehničnih podatkov o tem okoljevarstveno naravnanem kompaktnem avtomobilu s prednjim pogonom, ki ga premika vgrajena kombinacija 3-valjnega bencinskega motorja (delovna prostornina: 0,66 litra) in elektromotorja, ki lahko sprosti 75 KM. Pri tem avtomobilu vgrajeni bencinski motor deluje kot 'Range Extender' (podaljševalec dometa), ker se ukvarja samo s polnjenjem litij-ionskih akumulatorjev, ki temu swiftu ob striktno električno podprti vožnji omogočajo od 20 do 30 kilometrov akcijskega dosega. Zelo nizka je povprečna kombinirana poraba goriva na 100 prevoženih kilometrov, ki so jo Japonci prevedli v zelo privlačne številke (samo 2,07 litra)…

Prednost takšnega avtomobila ob primerjavi z aktualnimi hibridi leži v nekoliko manjši masi (približno 1.600 kg) takšnega swifta, ker premore swift EV hybrid / R.E. lažji in manjši sklop vgrajenih litij-ionskih akumulatorjev (kapaciteta: 2,66 kWh), ki jih lahko uporabnik napolni precej hitreje (čas polnjenja na 200-voltni vtičnici: približno 90 minut) kot pri konvencionalnih hibridih, poleg tega je ta zasnova cenejša za proizvodnjo in posledično tudi za morebitne kupce. Pri novem prototipu s skoraj velikoserijsko podobo so obiskovalci lahko občudovali nekoliko spremenjeno notranjost, ker so Japonci v ta prototip vgradili nov 'infotainment' sistem, ki je prinesel nekoliko drugačno podobo armaturne plošče in okolice na predelu, kjer po navadi najdemo ročico menjalnika.