Majhna vozila za veliko bodočnost

V Tokiu, kjer se je 20. novembra pričel odvijati letošnji avtomobilski salon, je zelo dobro navzoča tudi znamka Suzuki, ker je predstavila štiri povsem nove prototipne avtomobile, petega (suzuki iV-4) pa smo lahko občudovali že v Frankfurtu…

Crosshiker concept
Leta 2011 so Japonci v Tokiu predstavili 5 vratni kombilimuzinski prototip z oznako G70/regina concept, ki je na prvi pogled deloval kot pomanjšana verzija legendarne Citroënove 'boginje' (DS). Sedaj smo na tehnološki platformi tega prototipa dobili nov 3-vratni prototip oblikovnega križanca, ki nosi oznako crosshiker. Ta resnično kompaktni 'crossover' (dolžina: 3650 mm, širina: 1695 mm, višina: 1540 mm) je izredno lahek za današnje razmere, ker znaša njegova masa samo 810 kilogramov. Pri Suzukiju pravijo, da bi takšen avtomobil lahko premikal povsem običajni 1,0-litrski bencinski motor, ki bi lahkemu prototipu zagotovil zelo skromno porabo goriva (l/100 km: približno 3 litre) in zelo nizke emisije CO2 (70 gramov na vsak prevoženi kilometer).

Hustler concept
Tudi v tem primeru gre za oblikovnega križanca po vzoru raznih serijskih 'cross' modelov. Izredno lahki 5-vratni avtomobilček (dolžina: 3395 mm, širina: 1475mm, višina: 1655 mm, masa avtomobila: 790 kg), ki deluje kot oblikovna zmes miniaturnega hummerja H3 in podobno odmerjene toyote FT cruiser, cilja predvsem na ljubitelje SUV vozil, ki cenijo udobno, uporabno ter prostorno (glede na razpoložljive zunanje mere) vozilo za uresničevanje športnih ambicij.

Hustler coupé concept
V tem primeru so se Japonci oklenili filozofije, ki jo ob vsaki predstavitvi 3-vratne različice modela evoque propagirajo pri znamki Land Rover, ker je po njihovem za en palec nižja strešna konstrukcija in posledično nekoliko nižja bočna silhueta zadosten razlog, da vozilo lahko proglasiš za kupe. Tako smo dobili hustler coupé concept (dolžina: 3395 mm, širina: 1475 mm, višina: 1630 mm), ki cilja predvsem na mlajše kupce.

X-LANDER concept
V primeru tega hibridno (light hybrid) prototipa so se Japonci zanesli na velikoserijsko tehniko modela jimny, zato lahko v njem prepoznamo morebitnega naslednika aktualnega 4x4 malčka z dolgo modelno tradicijo. Pod motornim pokrovom atraktivnega X-LANDER-ja se skriva serijski 1,3-bencinski motor z dodanim kompaktnim električnim pogonskim sklopom, ki so ga tokrat spojili s samodejnim menjalnikom. Japonci so se poigrali tudi z notranjostjo, ker so želeli pričarati vtis zlitja med surovo terensko zasnovo in dragoceno mehansko napravo.

iV-4 concept
V Tokiu je viden tudi precej večji iV-4 concept (dolžina: 4215 mm, širina: 1850 mm, višina: 1665 mm, medosna razdalja: 2500 mm, nameščene pnevmatike dimenzij 235/55 R20), ki bo obiskovalcem salona predstavil podobo bodočega kompaktnega SUV modela , ki svojo zunanjo podobo gradi predvsem na terensko odmerjeni robustnosti, čeprav pri tem ohranja nekatere moderne in inovativne oblikovne lastnosti (5-delna oblika maske hladilnika in motornega pokrova) že znanih serijskih SUV modelov te znamke. Študija iV-4 (črka i predstavlja individualnost, črka V simbolizira oznako za vozilo, številka 4 označuje 4WD pogon), ki je zasnovana in oblikovana v sozvočju s hišno 'off-road' obarvano temo “Grab your field”, pa zaenkrat ostaja skrivnostna, ker Japonci še vedno niso razkrili nobenih tehničnih podatkov o prototipnem avtomobilu, ki bo v serijski različici dostopen šele leta 2015.

Crosshiker concept

Crosshiker concept

Hustler concept

Hustler concept

Hustler concept

Hustler concept

Hustler coupé concept

Hustler coupé concept

X-LANDER concept

X-LANDER concept

iV-4 concept

iV-4 concept