Predstavitev evropske različice

Prvi predogled novega Suzukijevega serijskega modela celerio so nam Japonci ponudili že konec letošnjega januarja na avtomobilskem salonu v New Delhiju, sedaj so v Ženevi predstavili evropsko različico tega modela, ki bo Evropejcem na voljo proti koncu letošnjega leta.

Pod motornim pokrovom lahkega (masa avtomobila: približno 830 kg) 5-vratnega kombilimuzinskega malčka (dolžina: 3600 mm, širina: 1600 mm, višina: 1530 mm, medosna razdalja: 2425 mm, osnovna prostornina prtljažnika (VDA norma): 254 litrov), ki je zaradi drugače nastavljenega podvozja nekoliko nižji (-30 mm) od indijskega sorodstva (Maruti-Suzuki), se skriva modificirani enolitrski bencinski trivaljnik (tip K10C, 68 KM pri 6000 vrt./min ter 90 Nm motornega navora pri 3500 vrt./min), ki ga bodo Japonci ob doplačilu spojili z novim polavtomatskim 'Auto Gear Shift' menjalnikom (patentirana tehnologija podjetja Magneti Marelli), kjer posebna elektronska kontrolna enota in tehnično dovršen hidravlični sistem z robotsko roko nadzirata delovanje sklopke in prestavljanja ter omogočata vozniku menjavo prestav brez uporabe sklopke.

Pri tej 'EZ Drive' različici bo voznik lahko izbiral med sekvenčnim ali popolnoma avtomatskim prestavljanjem. Nov je tudi 5-stopenjski ročni menjalnik, ki je 3,5 kilograma lažji od podobnega menjalnika v sedanjih modelih alto in wagon R. Med posebnostmi tega majhnega, resnično urbanega avtomobila pa omenjajo lično izdelano notranjost s kvalitetnimi materiali, ki bo po besedah proizvajalca ponujala veliko prostora glede na samo velikost avtomobila, ki bo potnike lahko razvajal tudi z dvobarvno notranjostjo potniške kabine, vgrajeno klimatsko napravo, modrozobo povezavo in velikim centralno nameščenim zaslonom na dotik.

Žal Japonci ob predstavitvi v Ženevi niso razkrili vseh tehničnih podatkov in podatkov o zmogljivostih novega modela, vemo samo to, da vgrajeni pogonski sklop ob svojem delovanju ne bo ustvaril več kot 85 gramov CO2 emisij na vsak prevoženi kilometer. Skrivnostna ostaja tudi 'crossover' različica (dodane obrobe pragov in zunanjih blatnikov, bočni zaščitni letvi ter za 10 mm povečana karoserijska odmaknjenost od vozne podlage…) tega modela (višina 'crossover' različice: 1540 mm), ki je vidna na prvi fotografiji, ker jo Japonci v sporočilu za javnost niso niti omenili. Več detajlov bo znanih ob pričetku prodaje.