S-CROSS je opremljen s prisilno polnjenim 1.4 BOOSTERJET motorjem z neposrednim vbrizgom goriva in veliko navora.
V Jimnyu se boste počutili neustavljivi. Njegov robusten, a prožen 1.5-litrski motor proizvaja močan navor skozi celoten spekter motornih vrtljajev, kar omogoča učinkovito vozno zmogljivost na terenu. Motor je majhen in lahek ter zagotavlja učinkovito porabo goriva.
"Safety Sense" sistemi: S-IPA, PCS, LTA, RSA, DRCC, AHB, BSM in RCTA.
Več...
"Safety Sense" sistemi: S-IPA, PCS, LTA, RSA, DRCC, AHB, BSM in RCTA.
Indijskim kupcem se je v teh dneh predstavila nova, bivalentno gnana različica modela celerio, ki jo krasi dodatna oznaka green. To je že šesti indijski model znamke Suzuki, ki ga lahko premika samo stisnjen zemeljski plin (CNG), čeprav takšen celerio ponuja tudi možnost konvencionalnega pogona ob uporabi klasičnega bencinskega goriva.
Tudi ta nova modelna različica je opremljena z že znano hišno tehnologijo iGPI, ki je zaradi bivalentne konfiguracije pogonskega sklopa zahtevala različne tehnične prilagoditve. Med njimi omenjajo dve ločeni krmilni elektronski enoti (ECU), ker so se Japonci odločili za drugačno rešitev kot pri nekaterih evropskih znamkah avtomobilov, kjer samo en krmilnik uravnava pogon z obema vrstama goriva. Nekoliko drugače je v tem primeru izvedeno tudi podvozje pri malem suzukiju.
Japonci so zelo ponosni na konstrukcijsko rešitev v prtljažniku, ker je celerio green (dolžina: 3600 mm, širina: 1600 mm, višina (evropska različica): 1560 (1530) mm, medosna razdalja: 2425 mm, obračalni krog: 4,7 metra, oddaljenost karoserije od vozne podlage: 165 mm) eden izmed redkih plinsko gnanih serijskih avtomobilov, kjer vgrajeni plinski rezervoar in rezervna pnevmatika na kolesu uspešno sobivata na istem prostoru v zadku. Poleg tega so s tem obdržali prostornino prtljažnika, ki znaša osnovnih 254 litrov (VDA norma).
Čeprav je bivalentno gnani celerio nekoliko težji (+ 80 kg) od običajne različice, ki tehta približno 830 kilogramov, se še vedno lahko pohvali z zelo nizko povprečno porabo (prevoženih 22,02 kilometrov z enim litrom goriva), ki znaša nam bolj razumljivih 4,54 litra na vsakih 100 prevoženih kilometrov. Omenili so tudi porabo plinskega goriva. V tem primeru bo celerio z enim kilogramom plina prevozil razdaljo v dolžini 31,79 kilometra.
Takšen malček bo tudi nekoliko počasnejši od striktno bencinsko gnanega sorodstva, ker ima v tem primeru namesto bencinskih 68 KM na voljo samo še 'plinskih' 59 KM. Podobno je tudi z zalogo motornega navora, ki bo padla iz 90 na 78 Nm. Ostalih tehničnih podrobnosti o tej novi različici, ki bo indijskim kupcem na voljo samo v povezavi z ročnim menjalnikom, pa niso omenili…