Suzuki v prvem četrtletju poslovnega leta 2018

Iz Japonske prihaja novica o rekordni prodaji, prometu in dobičku avtomobilske znamke Suzuki v prvem četrtletju poslovnega leta 2018 (1. april 2018 – 31. marec 2019), ker so Japonci v prvih štirih mesecih tega poslovnega leta dostavili kupcem približno 862.000 novih avtomobilov.

To trimesečno obdobje (od 1. aprila 2018 do 1. julija 2018) simbolizira najboljši začetek novega poslovnega leta v celotni zgodovini znamke Suzuki, ker so ob primerjavi z enakim obdobjem v letu 2017 dosegli 16,3 odstotni dvig prodaje novih avtomobilov. Temu primerno se je za 36,9 odstotka dvignil tudi dobiček iz poslovanja, ki znaša 116,5 milijarde jenov (približno 896 milijonov evrov), medtem ko znaša čisti dobiček (+ 31,1 odstotka ob primerjavi z enakim obdobjem v letu 2017) približno 85,9 milijarde jenov (približno 66o milijonov evrov).

S takšnim razvojem dogodkov so zelo zadovoljni tudi nemški prodajalci vozil znamke Suzuki, ker so lani na domačih tleh dosegli rekordno prodajo (+ 21,7 % ob primerjavi z letom 2016). Tako so nemškim kupcem lani dostavili 38.165 primerkov novih vozil znamke Suzuki. V letošnjem letu se lahko pohvalijo s podobno prodajo novih vozil (od 1. januarja 2018 do 1. julija 2018 so prodali 21.741 novih suzukijev), vendar je prodaja ob primerjavi z letom 2017 nekoliko nižja (- 1,5 %). Letošnji nemški poslovni načrt predvideva, da bodo kupcem tudi letos dostavili približno 38.000 novih avtomobilov. Ob tem računajo tudi na dobro prodajo nove generacije modela jimny, ki se bo v nemških prodajnih salonih pojavila v letošnji jeseni.