50 milijonov prodanih avtomobilov

Pri Suzukiju, podjetju s tradicijo (104 leta obstoja), imajo letos zelo dober razlog za slavje, ker so Japonci že pred časom razkrili, da so od leta 1955 do danes prodali 50 milijonov avtomobilov. Od te kvote jih približno 25 milijonov vozi po japonskih cestah, ostalih 25 milijonov(približno) prodanih Suzukijev pa lahko srečate na vseh ostalih cestah in brezpotjih tega sveta.

Odličen rezultat za ne ravno največjo avtomobilsko znamko, ki je v avtomobilski posel vstopila relativno kasno (1955), vendar je kasneje postala znan specialist za majhne avtomobile in terenska vozila. Prvi resnično pomemben jubilej (10 milijonov prodanih avtomobilov) so Japonci dosegli šele po štiriintridesetih letih proizvodnje (leta 1989), vendar jim je globalna ekspanzija zagotovila rast, zato so za nadaljnjih 30 milijonov prodanih avtomobilov (leta 2009)porabili 20 let proizvodnje. Sedaj, po samo štirih letih, so prodali že več kot 50 milijonov avtomobilov. Za to je zaslužen uspeh na domačem tržišču, kjer je znamka Suzuki številka 1 na področju 'kei-car' avtomobilov. Poleg tega ne smemo pozabiti na Indijo, kjer je znamka Suzuki že dolgo vladar cest. Samo v lanskem letu so Japonci v Indiji pridobili milijon novih kupcev.

Zgodba o štirikolesnih Suzukijih se je pričela odvijati v oktobru leta 1955, ko so predstavili svoj prvi model, imenovan suzulight 360 SS, ki ga je japonska veja združenja SAE (Society of Automotive Engineers) zaradi nekaterih dejstev uvrstila med 240 mejnikov v celotni zgodovini japonske avtomobilske industrije. Suzulight 360 SS predstavlja prvi japonski avtomobil z vgrajenim motociklističnim dvotaktnim in zračno hlajenim dvovaljnim agregatom, obenem gre tudi za prvi primer japonskega štirikolesnega vozila, izdelanega po principu motor in pogon spredaj. Gre tudi za prvo japonsko vozilo v celotni zgodovini, ki je opremljeno z naprednim volanskim mehanizmom (krmiljenje z zobato letvijo). Štirisedežni Suzukijev predhodnik (dolžina: 299 cm, širina: 129 cm, višina: 140 cm, medosna razdalja: 200 cm, masa avtomobila: 540 kg) današnjih japonskih 'kei-car' (mini) avtomobilov je ponujal uporabniku 15 konj pri 3800 vrtljajih v minuti, počiva pa na 16-palčnih pnevmatikah s širino štirih palcev. Leta 1961 se je temu modelu pridružila še gospodarska izvedba suzulight carry.

V avgustu leta 1965 se je na sceni pojavil prvi model fronte 800, ki si je tudi prislužil vstop med elitnih 240 dosežkov japonske avtomobilistične industrije. Dvovratno štirisedežno limuzino (dolžina: 387 cm, širina: 148 cm, višina: 136 cm, medosna razdalja: 220 cm, masa avtomobila: 730 kg) je odlikoval napredni dizajn in nova lovorika (prvi kompaktni japonski avtomobil z motorjem in pogonom spredaj). Za premikanje te limuzine, ki je počivala na 12-palčnih pnevmatikah s širino 6 palcev je bilo na voljo 41 KM pri 4000 vrtljajih v minuti, ki jih je pričaral vodno hlajeni bencinski motor s tremi valji. Ob pomoči 4-stopenjskega menjalnika je dosegla največjo hitrost 115 km/h. Aprila 1970 so si kupci lahko prvič omislili 'miniaturno štirikolesno gnano verzijo Jeepa CJ-5', ki so ji Japonci nadeli oznako jimny (LJ series) in jo je takrat premikal 360-kubični agregat iz modela Suzulight.

V istem letu so predstavili tudi šibkejšo izvedbo modela fronte z prej omenjenim dvovaljnim agregatom, ki je leta 1971 dobil tudi kupe izvedbo. Naslednji model, ki se je uvrstil na prestižno SAE listo je model alto iz leta 1979. Prva verzija tega modela, ki obstaja še danes je postala slavna zaradi svoje preproste zasnove, praktičnosti, nizkih stroškov vzdrževanja in posledično tudi zaradi nizke prodajne cene (470.000 japonskih jenov). Zanimiva je takratna uradna japonska oznaka, ki vozilo označuje kot 'Bonnet type van', pri nas pa bi temu rekli trivratna kombilimuzina. Izredno popularen in dostopen avtomobil premika vodno hlajeni dvotaktni trivaljnik z delovno prostornino 539 kubičnih centimetrov, sposoben mobiliziranja 28 KM pri 5500 vrt/min, ki je alta (dolžina: 319,5 cm, širina: 139,5 cm, višina: 133,5 cm, medosna razdalja: 215 cm, masa avtomobila: 545 kg) pognal do 115 km/h. Povprečna poraba goriva, ki jo navaja proizvajalec znaša 3,9 litra na 100 prevoženih kilometrov.  Kasneje se je temu malčku pridružil še kupe cervo.

V avgustu leta 1982 so pri Suzukiju predstavili predhodnika vseh današnjih 'ATV Quad' štirikolesnikov v podobi modela LT125 quadrunner, istočasno pa so Japonci v Karačiju postavili prvo tovarno na tujih tleh in ustanovili podjetje Pakistan Suzuki Motor Co. in se v decembru prvič povezali s španskim podjetjem Santana S.A. Leta 1986 so v Kanadi ustanovili prvo 'joint venture' podjetje s korporacijo General Motors, leta 1987 pa se povežejo tudi z Mazdo zaradi skupnega razvoja in trženja 'kei-car' avtomobilov. Leta 1993 se pojavi še en dobitnik SAE lovorike, tokrat v podobi prvega minivana z oznako wagon-R. Zaradi pozicije visokega sedenja in posledične dobre preglednosti iz vozila ter splošne uporabnosti in udobja za štiri potnike si je ta mali enoprostorec prislužil tudi prestižno domačo lovoriko 'RJC Car of the Year 1993'. Ostale generacije tega modela poznajo tudi evropski kupci, tudi po zaslugi Oplove verzije, ki nosi ime agila.

Današnjo prodajno paleto tvorijo 'potomci' prej omenjenih modelov in nove pridobitve v obliki druge generacije modela SX4 in večjih modelov (grand vitara, XL 7), tu pa je tudi nova admiralska ladja z imenom kizashi. Po zaslugi aktualne modelne palete so štirikolesniki znamke suzuki priljubljeni tudi drugod. Kot primer lahko vzamemo zahtevno nemško tržišče, ker so Nemci leta 2012 kupili približno 30.000 novih suzukijev….

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

PRAVILNIK O PIŠKOTKIH

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne besedilne datoteke, ki jih spletna stran uporablja, da bi bila vaša izkušnja še učinkovitejša. Vrsta piškotka shranjuje uporabnikovo spletno dejavnost, ki omogoča prilagajanje spletnega mesta. Druga pogosta vrsta piškotka je sejni piškotek. Ti piškotki pošiljajo informacije strežniku spletnega mesta. Piškotki seje niso shranjeni v vašem brskalniku.

Če želite več informacij, obiščite te strani:

Zakaj je to dobro za uporabnika?

Uporaba in izkušnja številnih internetnih storitev je odvisna od piškotkov. Lahko se na primer preprosto prijavi v vmesnik, zaščiten z geslom, ali dostopa do prilagojene vsebine v spletu.

Piškotke uporablja Suzuki na spletnih straneh suzuki.si in spletnih storitvah.

Da bi zagotovili najvišjo možno kakovost delovanja naših spletnih strani in izboljšali uporabniško izkušnjo, uporabljamo piškotke na spletnih straneh in storitvah Suzuki Madžarske. Piškotek lahko kadarkoli izbrišete iz računalnika ali pa brskalnik nastavite tako, da onemogoči uporabo piškotkov. Vendar pa s prepovedjo uporabe piškotkov priznavate, da stran brez piškotkov ne bo v celoti delovala. Če želite informacije o uporabi piškotkov v pravilnikih o zasebnosti, kliknite  tukaj.

Piškotki tretjih oseb

Naša spletna mesta lahko vsebujejo informacije tretjih oseb ali ponudnikov oglaševalskih storitev, ki niso povezani z upravljavcem podatkov. Te tretje osebe lahko v računalnik uporabnika postavijo tudi piškotke, spletne odajalnike ali uporabljajo podobne tehnologije za zbiranje informacij, da uporabniku pošljejo sporočilo o oglaševanju v povezavi z lastnimi storitvami. V takih primerih obdelavo urejajo zahteve za varstvo podatkov, ki jih določijo te tretje osebe.

Nastavitve za piškotke v brskalnikih.

Uporabo piškotkov (coockies) lahko nastavijo ročno vsi uporabniki. Vse dane piškotke je mogoče izbrisati ali preprečiti oglaševanje z ustreznimi nastavitvami. Te nastavitve lahko nastavite za naslednje brskalnike tako, da sledite navodilom na navedeni povezavi.

 
 

 

Osnovni piškotki:

Brez njih spletna stran ne deluje pravilno. Ni jih mogoče izklopiti in običajno delovati v skladu z zahtevami kamel na spletni strani, kot so na primer nastavitev zasebnosti, prijava ali izpolnjevanje obrazcev.

Ime piškotka

opis

Trajanje shranjevanja

CAKEPHP

Ime piškotka seje za stran.

5 dni

PHPSESSID

Shranite preprosto sporočilo, ko pošljete obrazec, ki ga je mogoče prikazati na drugi strani.

 

Ko zaprete brskalnik

cookieconsent_status

Spremlja, ali je uporabnik že sprejel uporabo piškotkov na tej spletni strani.

2 leti

 

Piškotki uspešnosti:

Vaša naloga je spremljati delovanje brskalnika in s tem izboljšati informacije in storitve.

Ime piškotka

opis

Trajanje shranjevanja

.ga

Piškotek pomaga Googly Analytics. Namen razločevanja uporabnikov je naključno dodeljevanje identifikacijske številke uporabnikom. To je vključeno v vse zahteve strani na tem spletnem mestu, ki se uporablja za štetje obiskovalcev, sej in podatkov o oglaševalski akciji za vpoglede v mesto.

2 leti

_gid

Ta piškotek pomaga Googlu Analytics. Uporablja se za razločno uporabo uporabnikov.

24 ur

_gat

Pomaga Googly Analytics delati. S tem se zmanjša stopnja zahtev, to je omejitev zbiranja podatkov na mestih z visokim prometom.

1 minuta

Piškotki tretjih oseb:

Uporablja se za vsebino, vdelano na spletno mesto, kot so družabni mediji, zemljevidi ali videoposnetki.

Ime piškotka

opis

Trajanje shranjevanja

Nid

Piškotek NID vsebuje enolični identifikator, ki ga Google uporablja za shranjevanje vaših nastavitev, kot so želeni jezik (npr. angleščina), število rezultatov iskanja, ki jih želite prikazati (npr. 10 ali 20) ali ali želite vklopiti Google SafeSeafe Filter in druge informacije.

6 mesecev

sem

Ta piškotek se uporablja za retarget, optimizacijo, poročanje in dodeljevanje spletnega oglaševanja.

2 meseca


Nenehno si prizadevamo izboljšati naše spletne strani in digitalne storitve. V ta namen uporabljamo Google Analytics za analizo anonimnega, združenega vedenja naših uporabnikov. Našemu spletnemu analitičnemu orodju Goole Analytics omogočamo tudi upravljanje piškotkov in mesto piškotkov na tej spletni strani. To statistiko uporabljamo za izboljšanje uporabniških izkušenj. Za več informacij se obrnite na naše varstvo podatkov privacy@suzuki.hu e-poštni naslov.