Celerio prihaja v novembru

Prvi predogled novega Suzukijevega evropskega serijskega modela celerio so nam Japonci ponudili že marca na letošnjem avtomobilskem salonu v Ženevi, sedaj sporočajo, da bo novi model Evropejcem na voljo že v letošnjem novembru.

Pod motornim pokrovom lahkega (masa avtomobila: približno 830 kg) 5-vratnega kombilimuzinskega malčka (dolžina: 3600 mm, širina: 1600 mm, višina: 1530 mm, medosna razdalja: 2425 mm, osnovna prostornina prtljažnika (VDA norma): 254 litrov), ki je zaradi drugače nastavljenega podvozja nekoliko nižji (-30 mm) od indijskega sorodstva (Maruti-Suzuki), se skriva modificirani enolitrski bencinski trivaljnik (tip K10C, 68 KM pri 6000 vrt./min ter 90 Nm motornega navora pri 3500 vrt./min), ki ga bodo Japonci ob doplačilu spojili z novim polavtomatskim 'Auto Gear Shift' menjalnikom (patentirana tehnologija podjetja Magneti Marelli), kjer posebna elektronska kontrolna enota in tehnično dovršen hidravlični sistem z robotsko roko nadzirata delovanje sklopke in prestavljanja ter omogočata vozniku menjavo prestav brez uporabe sklopke.

Pri tej 'EZ Drive' različici bo voznik lahko izbiral med sekvenčnim ali popolnoma avtomatskim prestavljanjem. Nov je tudi 5-stopenjski ročni menjalnik, ki je 3,5 kilograma lažji od podobnega menjalnika v sedanjih modelih alto in wagon R. Med posebnostmi tega majhnega, resnično urbanega avtomobila pa omenjajo lično izdelano notranjost s kvalitetnimi materiali, ki bo po besedah proizvajalca ponujala veliko prostora glede na samo velikost avtomobila, ki bo potnike lahko razvajal tudi z dvobarvno notranjostjo potniške kabine, vgrajeno klimatsko napravo, modrozobo povezavo in velikim centralno nameščenim zaslonom na dotik. Žal Japonci niso razkrili vseh tehničnih podatkov in podatkov o zmogljivostih novega evropskega modela, vemo samo to, da vgrajeni pogonski sklop ob svojem delovanju ne bo ustvaril več kot 85 gramov CO2 emisij na vsak prevoženi kilometer.