V januarju že pri japonskih trgovcih

V Tokiu, kjer se je pred slabim mesecem dni odvijal eden izmed številnih letošnjih avtomobilskih salonov, so Japonci pokazali več novih konceptnih vozil, med njimi tudi študijo mini SUV modela. Ta prototip, ki bo tudi v velikoserijski različici okrašen z legendarno hišno modelno oznako hustler, bo v kratkem že dostopen japonskim kupcem.

Za to bo poskrbel nastop na bodočem avtomobilskem salonu (Auto Expo 2014) v Tokiu, ki se bo odvijal na začetku prihodnjega meseca. 8. januarja 2014 bodo Japonci že pričeli prodajati novi serijski model znamke Suzuki, ki nosi enako modelno oznako kot hišni terenski motocikel (hustler 250) iz leta 1969. V Tokiu se bo pojavil tudi konceptni 'hustler custom prototype', ki z dodelano zunanjo podobo (nov par odbijačev, strešni usmernik zraka, dodatne obrobe obeh pragov in nova maska hladilnika z dodatnim parom svetil) nagovarja bolj športno orientirane voznike.

V primeru novega serijskega modela iz kategorije japonskih 'kei car' avtomobilov gre za pravi 'crossover', ker hustler pri opazovalcu vzbudi občutke, da gre pri njem za oblikovno zmes miniaturnega hummerja H3 in podobno odmerjene toyote FT cruiser. Za današnje čase izredno lahek (masa avtomobila: 790 kg) in resnično kompaktni hustler (dolžina: 3395 mm, širina: 1475 mm, višina: 1665 mm), ki bo Japoncem na voljo tudi kot serijska mazda flair, cilja predvsem na ljubitelje majhnih SUV vozil, ki cenijo relativno udobno, uporabno ter prostorno (glede na razpoložljive zunanje mere) športno-funkcionalno vozilo za uresničevanje njihovih 'outdoor' športnih ambicij.

Pod motornim pokrovom tega mini SUV-ja se skriva 0,66-litrski bencinski 3-valjnik, ki bo kupcem na voljo v atmosferski (52 KM pri 6000 vrt/min in 63 Nm motornega navora pri 4000 vrt/min) in prisilno polnjeni (turbo) različici, ki bo lahko mobilizirala zakonsko omejenih 64 KM ter 95 Nm motornega navora. V vsakem primeru bo pogonski motor spojen z brezstopenjskim CVT menjalnikom, bolj tega je motor 'oborožen' še s sistemom start-stop ter hišnim sistemom ENE-CHARGE, ker pri tem malčku bencinsko gorivo ne poganja nobenih električnih pomagačev.

Tako motoriziran hustler bo na voljo v 2WD ter tudi v 4WD različici, čeprav Japonci ob tem opozarjajo, da štirikolesni pogon ne bo dvignil že tako nizke povprečne porabe (l/100: 3,4) pogonskega goriva. Prodajne cene za model hustler bodo segale od 12.300 ameriških dolarjih do približno 15.400 ameriških dolarjev. Japonci predvidevajo, da bo domače japonsko tržišče vsak mesec 'pogoltnilo' približno 5000 novih hustlerjev in približno 500 identičnih mazd z oznako flair, šušlja pa se tudi o možni bodoči indijski proizvodnji modela hustler…