Suzuki s tremi novimi koncepti

Na sredini prihodnjega meseca bodo oči nekaterih ljubiteljev avtomobilov ponovno uprte na dogajanje v Tokiu, kjer se bo 15. januarja pričel odvijati 'Tokyo Auto Salon'. Na tem avtomobilskem salonu, ki je zelo pomemben za japonske znamke, bo s tremi novimi prototipi prisotna tudi znamka Suzuki.

Ker po navadi v Tokiu kraljujejo predvsem manjši avtomobili, so pri znamki Suzuki pripravili tri nove prototipe na osnovi njihovih serijskih 'Kei-Car' avtomobilov, ki jih kupci drugod po svetu večinoma sploh ne poznamo. Najbolj kričeč in vpadljiv izmed treh predstavnikov Suzukijevega prototipnega paketa je mali alto works RS, ki je za to priložnost odet v barvno shemo Suzukijevega tovarniškega tekmovalnega moštva v motociklističnem prvenstvu MotoGP, čeprav Japonci ob tem niso spreminjali tehničnih karakteristik avtomobila.

Zelo atraktiven je tudi mali WAC (Water Activity Concept) ignis, ki je ob tej priložnosti prejel nekaj dodatnih centimetrov pri karoserijski odmaknjenosti od vozne podlage, nekoliko večja kolesa ter dodatno zaščito karoserije in podvozja. Njegovo SUV (vozilo za delo, šport in prosti čas) usmerjenost pa dokazuje tudi nameščeno 'plovilo', ki ga Japonci niso skušali stlačiti v notranjost potniške kabine, temveč so se raje odločili za razumsko rešitev v obliki prevoza kanuja na strehi. Tudi v tem primeru ni sprememb na področju pogonskega sklopa.

Za večino ljudi bo najbolj atraktivna Suzukijeva serijsko pomanjšana kopija toyote FJ cruiser, ki želi z dodanimi 'off-road' atributi privabiti predvsem 'lifestyle' orientirane kupce. Prototipni hustler 'Rough Road Style' se lahko pohvali s precej boljšo terensko prehodnostjo, ker je po zaslugi spremenjenega podvozja občutno višji od serijskih sorodnikov, poleg tega je obut v terenske pnevmatike, ki so nameščene na klasičnih jeklenih platiščih, ki se ob vožnji po brezpotjih lahko obnesejo precej bolje kot platišča iz lahkih litin. Prototipni hustler ima tudi bolj zajeten prednji odbijač, drugačno masko hladilnika ter dodatno mrežno zaščito prednjega para glavnih žarometov.

Vsi trije prototipi so motorizirani ob pomoči serijskih bencinskih trivaljnikov, ki lahko iz 0,66 litra delovne prostornine, mobilizirajo zakonsko dovoljenih 47 kW (64 KM) pogonske moči.