K vozniku usmerjena nadzorna plošča zagotavlja izboljšan občutek od trenutka, ko voznik sede v vozilo. Natančno izdelane visoko kakovostne teksture in materiali prinašajo veselje do vožnje novega Swift Sporta.
Nadzorna plošča, sredinska konzola in obloge vrat vsebujejo prvovrstne okrasne elemente. Geometrijski vzorci vlivajo občutek hitrosti. Stopnjevanje od rdeče k črni barvi izraža voznikovo strastno »športno miselnost«.
Kontrastna shema rdečega merilnika vrtljajev in temno srebrnega merilnika hitrosti ustvari poseben vtis.
Swift Sport poleg ostalih informacij prikazuje tudi jakost pospeševanja in temperaturo olja. S tem poudarja občutek športnosti.
Sprednji sedeži uporabljajo cevasto strukturo z bočnimi oprijemi tako sedalnega, kot naslonskega oblazinjenega dela. Oblika in trdota notranjih uretanskih blazinic so bile natančno nastavljene, sprednji sedeži pa so prejeli obliko pol-vedra, kar ima izključno različica Swift Sport. Tudi ob vožnji skozi ovinke pri veliki hitrosti držijo sprednji sedeži voznika in sovoznika trdno na položaju. Dodatno vključujejo sedeži posebne tkanine za oblazinjenje z rdečimi šivi in naslonjalo za glavo. Kakovostno oblikovanje se nadaljuje z reliefnim logotipom »Sport«, narejenim s posebno obdelavo sintetičnega usnja v vzorcu ogljikovih vlaknen. Tudi zadnji sedeži so oblikovani skladno s sprednjimi.
Novi Swift Sport ima športne aluminijaste stopalke namenjene stopnjevanju »športne miselnosti«.
Značilna prednost visoko zmogljive kombilimuzine je zelo odzivno pospeševanje, ki ga omogoča mogočnih 235 Nm navora iz novega turbo motorja z neposrednim vbrizgom. To zmogljivost odlično dopolnjuje 6-stopenjski ročni menjalnik, ki zagotavlja gladko prestavljanje. Velike izboljšave pogonskega sklopa odpirajo možnosti za novo stopnjo športne vožnje, 48V SHVS blagi hibridni sistem pa omogoča bolj učinkovito porabo goriva.
|
1.4 BOOSTERJET MOTORNovi 1.4 BOOSTERJET turbo motor z neposrednim vbrizgom razvija visok navor. Hladilnik polnilnega zraka turbopolnilnika sili zrak pod tlakom v valje in omogoča motorju, da poveča navor že pri nizkih vrtljajih, celo pri 2.000 vrtljajih na minuto. Poleg tega obtočni ventil nadzira turbinsko povečanje tlaka z odpiranjem ali zapiranjem loput, kar občutno poveča odzivnost in zmanjša porabo goriva. Sistem neposrednega vbrizga dodatno izboljša učinkovitost porabe goriva z optimizacijo nadzora količine, časa in pritiska vbrizganega goriva pri neposrednem vbrizgu. Poraba goriva je bolj učinkovita tudi zaradi elektronsko vodenega variabilnega krmiljenja sistemov (VVT) in sistema EGR (recirkulacija izpušnih plinov). |
Izboljšani 6-stopenjski ročni menjalnik6-stopenjski ročni menjalnik, ki zagotavlja gladko prestavljanje, izboljša zmogljivost kompaktnega turbomotorja. Prestavljanje je športno, z ravno pravšnjim občutkom upora, zahvaljujoč kratkim prestavnim hodom. Prav tako je izboljšano delovanje sklopke z optimizirano točko delovanja za boljši nadzor v vseh voznih pogojih. |
|
Novi 48V SHVS blagi hibridni sistem je sestavljen iz 48V ISG (integriranega zaganjalnika) s funkcijo elektromotorja, 48V litij-ionske baterije in 48-12V DC/ DC pretvornika. Z večjo napajalno napetostjo kot običajen 12V se poveča tako zmožnost večje regeneracije energije pri zaviranju kot tudi asistenca elektromotorja motorju (MNZ), kar zmanjša porabo goriva in izboljša vozne zmogljivosti. Medtem ko hibridni sistem daje prednost nižji porabi goriva v običajnih voznih
razmerah, lahko sistem dodaja navor elektromotorja navoru motorja (MNZ) z uporabo katere koli od dveh funkcij (nadzorovano dodajanje navora ali povečanje navora), ko presodi, da želi voznik hiter pospešek. Poleg tega elektromotor prestavi motor (MNZ) v stanje prostega teka in odpravi porabo goriva med zaviranjem ter s tem poveča učinkovitost porabe goriva. * |
|
|
Užitek v vožnjiPodvozje in delovanje vzmetenja neposredno vplivata na užitek ob športni vožnji. Karoserija novega Swift Sporta je sedaj lažja in bolj toga, da lahko voznik ohranja nadzor nad krmiljenjem pri vsaki hitrosti in vsakem manevru. Sistem vzmetenja je bil občutno izboljšan, da zagotavlja jasne povratne informacije glede razmer na cesti in oprijema. Na novo je dodelan tudi zavorni sistem, ki je okrepljen za obvladovanje večje moči in hitrosti.
|
Upravljanje in oprijem
Novi Suzuki Swift Sport je opremljen z novo generacijo podvozja HEARTECT, ki okrepi togost podvozja, poveča varnost pri trku in izboljša vozne lastnosti. Lahka teža vozila – 1020 kg – občutno izboljša stabilnost med vožnjo. Novi Swift Sport dosega nov mejnik z izvrstnim |
|
|
17-palčna lita platišča Edinstvena lita platišča s tankimi naperami so izdelana s tehniko potisnega oblikovanja, ki omogoča izdelavo tanjših, a močnejših platišč. Tako se zmanjša nevzmetena teža in izboljša zmogljivost vozila. Delovanje zavor Delovanje zavor je lahko celo bolj pomembno kot vozne zmogljivosti, zato ima novi Swift Sport 16-palčne prezračevane sprednje kolutne zavore in 15-palčne neprezračevane zadnje kolutne zavore za kar največjo moč zaviranja in boljši občutek. |
|
Suzukijev sistem varnostnih tehnologij z naprednimi varnostnimi sistemi pripomore k bolj varni in mirni vožnji. Monokularna kamera in laserski senzor, ki sta pričvrščena na vetrobransko steklo, omogočata delovanje samodejnega sistema zaviranja, sistema za samodejno zaviranje v sili z dvema senzorjema (DSBS) in drugih preventivnih varnostnih sistemov, kot so: sistem za opozarjanje na zapuščanje voznega pasu, sistem za samodejno zastiranje dolgih luči in sistem za prepoznavanje prometnih znakov. Radar na sprednji maski omogoča delovanje aktivnega tempomata za nadzor varnostne razdalje med vozili (ACC) za udobnejšo vožnjo v zgoščenem prometu. Suzukijev sistem varnostnih tehnologij vključuje tudi sistem za nadzor mrtvega kota (BSM), ki s pomočjo radarjev v zadnjem odbijaču zagotavlja varnejše menjavanje voznega pasu.
Sistem za samodejno zaviranje v sili z dvema senzorjema (DSBS)*Med vožnjo uporablja Swift dva senzorja – monokularno kamero in laserski senzor – s pomočjo katerih določa stopnjo tveganja za trk z vozilom spredaj ali pešcem. Ob zaznavanju možnosti trka se vozilo, glede na situacijo, odzove na tri možne načine. * Upoštevajte, da obstajajo določene omejitve pri delovanju monokularne kamere in laserskega senzorja pri zaznavanju ovir, talnih označb in prometnih znakov. Zato se za zagotavljanje varnosti ne zanašajte izključno na delovanje tega asistenčnega sistema. Vedno vozite zbrano, previdno in varno. |
|
Sistem za samodejno zastiranje dolgih luči (High Beam Assist)Sistem pri hitrosti vozila 40 km/h ali več samodejno preklaplja med dolgim in kratkim snopom luči v sprednjih žarometih, odvisno od prisotnosti drugih vozil in osvetlitve okolice. |
|
Aktivni tempomat za nadzor razdalje med vozili (ACC)Aktivni tempomat uporablja milimetrski radar za določanje razdalje do vozila spredaj in samodejno ohranja izbrano razdaljo med voziloma v skladu z eno izmed treh možnih nastavitev razdalje: dolga, srednja, kratka.* Ko spredaj ni vozila, sistem ohranja hitrost (med 40 km/h in 160 km/h), ki jo je nastavil voznik. *Razdalja med voziloma se spreminja glede na hitrost vozila. |
1. Stalen nadzor hitrosti2. Nadzor zmanjšanja hitrosti3. Nadzor pospeševanja |
Sistem za opozarjanje na zapuščanje voznega pasu *
Sistem pri hitrosti 60 km/h ali več spremlja smer vozila in pri nenamerni zapustitvi voznega pasu na to opozori voznika z vklopom Sistem za preprečevanje zapuščanja voznega pasu*Sistem pri hitrosti med 60 in 160 km/h uporablja monokularno kamero, da zazna meje voznega pasu. Če ugotovi, da obstaja velika verjetnost za nenamerno zapustitev voznega pasu, preko elektronskega sistema zavijanja pomaga vozniku, da ohrani vozilo na voznem pasu. Sistem za opozarjanje na vijuganje po voznem pasu*Sistem pri hitrosti 60 km/h ali več spremlja vzorec vožnje in v primeru vijuganja vozila po voznem pasu sproži opozorilo z zvočnim signalom in prižgano lučko na armaturni plošči. * Delovanje sistemov za pomoč pri vožnji je omejeno na zmožnost monokularne kamere, laserskega senzorja in milimetrskega radarja, da zaznajo ovire, vozne pasove in prometne znake. Senzorji imajo lahko zaradi vozne površine ali vremenskih razmer težave z delovanjem. Prosimo, da se pri zagotavljanju varnosti ne zanašate zgolj na te sisteme ter vozite odgovorno in varno. Za več podrobnosti se obrnite na lokalne trgovce ali obiščite našo uradno spletno stran suzuki.si. |
|
Sistem za nadzor mrtvega kota (BSM)*Dva zadnja bočna radarska senzorja pri hitrosti 15 km/h ali več zaznata vozilo, ki se približuje ali je že v mrtvem kotu in s tem pomagata vozniku. Sistem voznika opozori s prižgano LED ikono v ustreznem stranskem zunanjem ogledalu. Če voznik z utripalkami nakaže spremembo voznega pasu, se poleg utripajoče LED ikone pojavi še zvočni signal. * Delovanje sistemov za pomoč pri vožnji je omejeno na zmožnost monokularne kamere, laserskega senzorja in milimetrskega radarja, da zaznajo ovire, vozne pasove in prometne znake. Senzorji imajo lahko zaradi vozne površine ali vremenskih razmer težave z delovanjem. Prosimo, da se pri zagotavljanju varnosti ne zanašate zgolj na te sisteme ter vozite odgovorno in varno. Za več podrobnosti se obrnite na lokalne trgovce ali obiščite našo uradno spletno stran suzuki.si. |
|
Parkirni senzor zadaj
Ultrazvočni senzorji v odbijaču pri vožnji vzvratno zaznajo ovire. |
|
Sistem za opozarjanje na prečni promet zadaj*Pri vzvratni vožnji do hitrosti 8 km/h sistem s pomočjo dveh zadaj nameščenih stranskih radarskih senzorjev pomaga vozniku pri vzvratni vožnji s parkirnega mesta z opozarjanjem na morebitno bližajoče se vozilo z leve ali desne strani. V primeru bližajočega se vozila sistem opozori voznika hkrati z zvočnim opozorilom in grafičnim opozorilom na večinformacijskem zaslonu. To zagotavlja vozniku večjo varnost pri vzvratnem premikanju vozila iz nepreglednega parkirnega prostora. * Delovanje sistemov za pomoč pri vožnji je omejeno na zmožnost monokularne kamere, laserskega senzorja in milimetrskega radarja, da zaznajo ovire, vozne pasove in prometne znake. Senzorji imajo lahko zaradi vozne površine ali vremenskih razmer težave z delovanjem. Prosimo, da se pri zagotavljanju varnosti ne zanašate zgolj na te sisteme ter vozite odgovorno in varno. Za več podrobnosti se obrnite na lokalne trgovce ali obiščite našo uradno spletno stran suzuki.si. |
|
Naprava vključuje zaslon, občutljiv na dotik, ki nudi preprosto uporabniško izkušnjo, primerljivo uporabi pametnega telefona. Svoj pametni telefon lahko povežete z multimedijsko napravo preko brezžične Bluetooth®* povezave ali USB-kabla ter preko zaslona uporabljate aplikacije pametnega telefona. Multimedijska naprava vključuje tudi radio, kamero za vzvratno vožnjo in navigacijski sistem**
*Bluetooth je registrirana blagovna znamka podjetja Bluetooth SIG, Inc.
**Za podrobnosti glede opreme, ki je na razpolago, si oglejte seznam opreme.
Apple CarPlay
Aplikacija Apple CarPlay je na voljo v državah, navedenih na naslednji povezavi: |
Aplikacija Android Auto™ omogoča uporabo platforme Android v avtomobilu na način, ki je namensko prilagojen uporabi med vožnjo. Zasnovan je tako, da s pomočjo storitev, kot sta Google Maps in Google Play Music, karseda zmanjšuje odvračanje voznikove pozornosti in povečuje njegovo osredotočenost na vožnjo. Prenesite aplikacijo Android Auto na svojo mobilno napravo iz spletne trgovine Google Play*.
*Android Auto je na voljo v državah, navedenih na naslednji povezavi: |
MirrorLink™
*MirrorLink™ je združljiv s pametnimi telefoni, navedenimi na naslednji povezavi: |
_
PNEVMATIKE IN PLATIŠČA
ZUNANJOST
VIDLJIVOST
NOTRANJOST
|
FUNKCIONALNA OPREMA
SEDEŽI
PRTLJAŽNI PROSTOR
VARNOSTNA OPREMA
|
PRAVILNIK O PIŠKOTKIH
Kaj so piškotki?
Piškotki so majhne besedilne datoteke, ki jih spletna stran uporablja, da bi bila vaša izkušnja še učinkovitejša. Vrsta piškotka shranjuje uporabnikovo spletno dejavnost, ki omogoča prilagajanje spletnega mesta. Druga pogosta vrsta piškotka je sejni piškotek. Ti piškotki pošiljajo informacije strežniku spletnega mesta. Piškotki seje niso shranjeni v vašem brskalniku.
Če želite več informacij, obiščite te strani:
Zakaj je to dobro za uporabnika?
Uporaba in izkušnja številnih internetnih storitev je odvisna od piškotkov. Lahko se na primer preprosto prijavi v vmesnik, zaščiten z geslom, ali dostopa do prilagojene vsebine v spletu.
Piškotke uporablja Suzuki na spletnih straneh suzuki.si in spletnih storitvah.
Da bi zagotovili najvišjo možno kakovost delovanja naših spletnih strani in izboljšali uporabniško izkušnjo, uporabljamo piškotke na spletnih straneh in storitvah Suzuki Madžarske. Piškotek lahko kadarkoli izbrišete iz računalnika ali pa brskalnik nastavite tako, da onemogoči uporabo piškotkov. Vendar pa s prepovedjo uporabe piškotkov priznavate, da stran brez piškotkov ne bo v celoti delovala. Če želite informacije o uporabi piškotkov v pravilnikih o zasebnosti, kliknite tukaj.
Piškotki tretjih oseb
Naša spletna mesta lahko vsebujejo informacije tretjih oseb ali ponudnikov oglaševalskih storitev, ki niso povezani z upravljavcem podatkov. Te tretje osebe lahko v računalnik uporabnika postavijo tudi piškotke, spletne odajalnike ali uporabljajo podobne tehnologije za zbiranje informacij, da uporabniku pošljejo sporočilo o oglaševanju v povezavi z lastnimi storitvami. V takih primerih obdelavo urejajo zahteve za varstvo podatkov, ki jih določijo te tretje osebe.
Nastavitve za piškotke v brskalnikih.
Uporabo piškotkov (coockies) lahko nastavijo ročno vsi uporabniki. Vse dane piškotke je mogoče izbrisati ali preprečiti oglaševanje z ustreznimi nastavitvami. Te nastavitve lahko nastavite za naslednje brskalnike tako, da sledite navodilom na navedeni povezavi.
Osnovni piškotki:
Brez njih spletna stran ne deluje pravilno. Ni jih mogoče izklopiti in običajno delovati v skladu z zahtevami kamel na spletni strani, kot so na primer nastavitev zasebnosti, prijava ali izpolnjevanje obrazcev.
Ime piškotka |
opis |
Trajanje shranjevanja |
CAKEPHP |
Ime piškotka seje za stran. |
5 dni |
PHPSESSID |
Shranite preprosto sporočilo, ko pošljete obrazec, ki ga je mogoče prikazati na drugi strani.
|
Ko zaprete brskalnik |
cookieconsent_status |
Spremlja, ali je uporabnik že sprejel uporabo piškotkov na tej spletni strani. |
2 leti |
Piškotki uspešnosti:
Vaša naloga je spremljati delovanje brskalnika in s tem izboljšati informacije in storitve.
Ime piškotka |
opis |
Trajanje shranjevanja |
.ga |
Piškotek pomaga Googly Analytics. Namen razločevanja uporabnikov je naključno dodeljevanje identifikacijske številke uporabnikom. To je vključeno v vse zahteve strani na tem spletnem mestu, ki se uporablja za štetje obiskovalcev, sej in podatkov o oglaševalski akciji za vpoglede v mesto. |
2 leti |
_gid |
Ta piškotek pomaga Googlu Analytics. Uporablja se za razločno uporabo uporabnikov. |
24 ur |
_gat |
Pomaga Googly Analytics delati. S tem se zmanjša stopnja zahtev, to je omejitev zbiranja podatkov na mestih z visokim prometom. |
1 minuta |
Piškotki tretjih oseb:
Uporablja se za vsebino, vdelano na spletno mesto, kot so družabni mediji, zemljevidi ali videoposnetki.
Ime piškotka |
opis |
Trajanje shranjevanja |
Nid |
Piškotek NID vsebuje enolični identifikator, ki ga Google uporablja za shranjevanje vaših nastavitev, kot so želeni jezik (npr. angleščina), število rezultatov iskanja, ki jih želite prikazati (npr. 10 ali 20) ali ali želite vklopiti Google SafeSeafe Filter in druge informacije. |
6 mesecev |
sem |
Ta piškotek se uporablja za retarget, optimizacijo, poročanje in dodeljevanje spletnega oglaševanja. |
2 meseca |
Nenehno si prizadevamo izboljšati naše spletne strani in digitalne storitve. V ta namen uporabljamo Google Analytics za analizo anonimnega, združenega vedenja naših uporabnikov. Našemu spletnemu analitičnemu orodju Goole Analytics omogočamo tudi upravljanje piškotkov in mesto piškotkov na tej spletni strani. To statistiko uporabljamo za izboljšanje uporabniških izkušenj. Za več informacij se
obrnite na naše varstvo podatkov privacy@suzuki.hu e-poštni naslov.